Informatinis mąstymas ir problemų sprendimas
Informatinis mąstymas yra ne tik svarbus kompiuterinių programų kūrimui, bet ir gali būti panaudotas sprendžiant problemas visose disciplinose.
Mokindami apie informatinį mąstymą galite siekti sudėtingas problemas suskaidyti į mažesnes, atpažinti šablonus, identifikuoti tam tikras detales sprendžiant problemą, arba taisyklių ar instrukcijų nustatymas, kurias vykdant iš eilės yra pasiekiamas norimas rezultatas. Informatinis mąstymas naudojamas įvairiose disciplinose, pavyzdžiui, matematikoje, literatūroje, kalbų ir kituose dalykuose.
Vaizdo įraše Miles Berry anglų kalba paaiškina apie informatinį mąstymą, ir skirtingus būdus kaip tai integruoti klasės veiklose naudojant paprastus žaidimus.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=363&v=Nc-V948dXWI
Lietuvių kalba pagal amžiaus grupes apie kiekvieną veiklą rasite detalius aprašymus (aprašymai pateikti žemiau sąraše).
- Matematinis samprotavimas pradinėse klasėse (žaidimas „Atspėk skaičių“) PDF failas
- Susipažinimas su algoritmais vyresnėse klasėse (žaidimas „Atspėk skaičių“ ir Scratch) PDF failas
- Algoritmai vyresnėms klasėms (žaidimas „Atspėk skaičių“ ir Python) PDF failas