Paieškos forma

Kontaktai Senas puslapis

Vaizdinis programavimas - Scratch įvadas

Vaizdinis programavimas leidžia žmonėms aprašyti procesus iliustracijomis ar grafiškai. Dažnai vaizdinis programavimas laikomas tekstinio programavimo priešingybe. Vaizdinis programavimas yra labai tinkamas, norint supažindinti su algoritminiu mąstymu vaikus (ir netgi suaugusiuosius). Naudojant vaizdinį programavimą nereikia daug skaityti ar rūpintis sintakse.

Vaizdo įraše Margo Tinawi iš Belgijos papasakos apie Scratch, kaip apie vieną populiariausių vaizdinio programavimo kalbų. Nuo to laiko, kai buvo sukurta Scratch, jį tobulino didelė bendruomenė, ir dabar sukurta daugybė projektų, kuriuos galima naudoti dirbant su mokiniais, o taip pat įvairių mokymosi šaltinių daugeliu kalbų.

https://www.youtube.com/watch?v=pmfCwauN1c0

Norint naudoti Scratch nereikia turėti programavimo patirties, be to Scratch gali būti naudojamas įvairiose disciplinose. Pavyzdžiui, naudojant Scratch kaip skaitmeninių istorijų pasakojimo priemonę, mokiniai gali kurti istorijas, spręsti matematines problemas arba žaisti dvikovas, susijusias su menu tam, kad pagilintų žinias apie kultūros paveldą ir tuo pačiu išmoktų bei tobulintų programavimo ir informatinio mąstymo įgūdžius, o svarbiausia – smagiai praleistų laiką.

Scratch yra nemokama ir intuityvi priemonė, motyvuojanti mokinius kažką sukurti.

Lietuvių kalba pagal amžiaus grupes apie kiekvieną veiklą su Scratch rasite detalius aprašymus: